TMC: eenvoudige tool
voor projecten en taken

Een eenvoudige tool voor projecten en taken

TMC is een eenvoudige app die de tijdbesteding, materialen en kosten van projecten en jobs in kaart brengt. Met andere woorden, alle taakinformatie van projectmedewerkers heeft u zo bij de hand.

Wat kan TMC software voor uw bedrijf betekenen?

Deze oplossing werkt eenvoudig, snel en correct en maakt een correcte facturatie mogelijk. U heeft meteen een overzicht alle taken. Ideaal voor bedrijven met externe projectmedewerkers of jobs.

  • Industrie
  • Groothandel & distributie
  • Retail & mode
  • Projectoplossingen
  • Algemeen bedrijfsbeheer

 

Integratie met SAP Business One in combinatie met projectmate

TMC kan worden geïntegreerd met SAP Business One in combinatie met de projectmate oplossing.

Maak uw bedrijfsprocessen
tip-top in orde

  • Behoud overzicht van projecten en projectjobs

  • Voeg eenvoudig tijd, materialen en kosten toe

  • On-site weergave van documenten, foto’s en jobomschrijvingen

  • Vul afgewerkte projecten direct aan in de planning

Wat is de volgende stap?

  • Intake.

    01

    Wij zoeken de juiste oplossing door uw specifieke noden te leren kennen.

  • Design & Development.

    02

    We ontwikkelen sterke bedrijfssoftware op maat van uw bedrijf die gemakkelijk kan meegroeien.

  • Implementatie.

    03

    Change management is noodzakelijk, net als begeleiding en opleiding van uw medewerkers.

  • Support.

    04

    We ondersteunen waar nodig en zorgen dat u bijblijft in deze snel veranderende wereld.

Veelgestelde vragen

Wij hebben alvast wat vragen voor u op een rij gezet en daar zo goed mogelijk antwoord op gegeven.

Of neem contact op via

Nieuwsgierig?

We zijn er om te helpen! Vraag hier uw adviesgesprek aan.

Kies uw toekomstgerichte ERP!

Door de combinatie van een ERP en onze sectorspecifieke add-ons creëren we software op maat van uw bedrijf.